Khamis, 24 Disember 2009

terima kasih

(untuk tatapan kawan-kawan)
Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir, wish, bagi hadiah, serta rakan-rakan yang membantu tentang perkahwinan kami.
doakan kami bahagia.amin...

Rabu, 2 Disember 2009

sambung blaja 2


 Untuk pengetahuan semua aku akan melanjutkan pelajaran ke peringkat sarjana muda.. klu ikutkan hati dah xlarat dh nak blaja.diploma dulu pun nyawa2 ikan je. disebabkan bakal isteri dh tamat dgree so kenela aku teruskan study aku..xkan aku nak selamanya di gred 27. nak gak merasa gred 41. aku tertarik dengan jawatan Pegawai Penyediaan Makanan yang baru di umumkan oleh PM kita baru ni. selama ni jawatan tu hanya ade pen. pegawai je.. ade 2 option samada naik pangkat ke pengurus asrama or apply jawatan tadi. klu pengurus asrama mati gred 44 je. klu jawatan tadi mati gred 52..so kene la aku abis study dulu baru nak angankan semua ni..amik PJJ 4 thn.umur 29 or 30 baru grad.(klu grad)..insyaAllah..nak continue hotel mgt xde kos so kenela amik foodservice mgt..jadila.. janji leh transfer krdt...

UiTM shah alam aku kembali..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails