Isnin, 26 Oktober 2009

walimatulurus

Kepada semua kawan2 yang mengenali kami dipersilakan ke majlis perkahwinan kami seperti tertera di kad di bawah:

 
(click pada gambar)
terima kasih

Ahad, 18 Oktober 2009

18 oktober 2009


hari ini cukup bermakna buat aku dan ain. kerna ape ek? sbb arini hari ulangtahun yang ke 6 persahabatan kami. sedar tak sedar dh 6 thn bersama. sebenarnya kami satu sekolah tapi tak berapa kenal pun satu sama lain. bila di UiTM baru la nak menggatal kenal satu sama lain. UiTM mmg dihati kami.hehe

Isnin, 5 Oktober 2009

umah sewa


ini merupakan umah sewa aku yang pertama. aku sewa umah ni pun sebab aku tak lama lagi nak mendirikan umah tangga. umah ni sewa RM 350 ada 3 bilik. okla untuk berdua. tak sabar nak duduk dah. sikit2 aku dh letakkan barang dalam umah ni.
DEKO DEKO DEKO

umah - rumah = sama kot   hahah

Jumaat, 2 Oktober 2009

soto nasi wak radol


 
1 minit sebelum (soto nasi dengan teh 'O' laici)

ini adalah soto nasi yang kebelakangan ini menjadi kegilaan aku. boleh dikatakan tiap2 hari aku akan ke gerai wak radol mengorder makanan ini. abis je keje aku pegi menyabung nyawa di highway pasir gudang yang boleh dikatakan yang tersebuk di malaysia untuk ke gerai wak radol. semalam je aku miss soto ni tp aku gi gak kul 12 mlm tp dh abis. aku akan rs bersalah pada perut aku jika aku tak makan soto ni. untuk pengetahuan korang seme soto ni lah diantara yang terbaik penah aku mkn. sebelum ni aku xsuka pada soto nasi sbb aku lebih pada mee or meehon soto. so kwn2 mane yang lum try silakanlah. terima kasih Allahyarham Wak Radol. Al - Fatihah
 
 

1 minit kemudian (peh dh lesap)



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails